• Serwis na temat drukarek laserowych oraz niszczarek

5 sygnałów, że nadszedł czas na zmianę wystroju biura

/

Decyzja o zmianie układu biura musi być starannie przemyślana, a zmiany muszą być zaplanowane z wyprzedzeniem. Wybór właściwych biurek i opcji siedzeń wymaga czasu, ale ważne jest także skonsultowanie się z pracownikami, aby upewnić się, że wybrano właściwe opcje.

Może się zdarzyć, że nie jesteś pewien, czy zmiana aranżacji biura jest właściwa, czy nie. W takim przypadku sprawdźmy pięć powodów, dla których nadszedł odpowiedni moment.

1. Zauważasz, że wydajność jest statyczna lub spada
2. Twoi pracownicy wspominają o nowych pomysłach, które widzieli w innych biurach
3. Zauważasz, że morale pracowników jest nieco niższe
4. Czujesz, że mógłbyś skorzystać z nowego sposobu pracy, który ułatwiłby nowy układ pomieszczeń 5.
5. Nie zmieniałeś swoich modnych biurek biurowych od kilku lat



Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przedyskutowanie tych kwestii przy owalnym stole w sali konferencyjnej, a nie mówienie pracownikom, co się wydarzy. Jeśli pracownicy czują się konsultowani w sprawie zmian, istnieje większe prawdopodobieństwo, że dobrze na nie zareagują i być może podsuną Ci pomysły, które pomogą sformułować bardziej użyteczny plan.

Czy ostatnio wprowadzałeś zmiany w układzie biura?