Jeśli znajdujesz się w środku konfliktu lub konfrontacji w pracy, możesz mieć wrażenie, że nie wiesz, w którą stronę się zwrócić.
Z jednej strony chcesz stanąć w swojej obronie, czujesz się niezawiniony, a może nawet atakowany; z drugiej strony wiesz, że jesteś w pracy i nie chcesz sobie utrudniać życia.
Jak zatem znaleźć idealny środek i stanąć w swojej obronie, nie powodując jednocześnie gwałtownego pogorszenia sytuacji? Obejrzyj ten film, aby poznać kilka przydatnych wskazówek i porad.
Rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy każdy powinien się nauczyć, ale sposób radzenia sobie z każdą sytuacją jest indywidualny i zależy od tego, co ją wywołało. Zachowanie spokoju ma kluczowe znaczenie, co może oznaczać konieczność udania się do kabiny lub na zewnątrz na kilka minut, aby się uspokoić, zanim cokolwiek powiesz lub zrobisz!
Czy kiedykolwiek znalazłeś się w takiej sytuacji?